Sisältöstrategia
Mikä on sisältöstrategia ja miksi sitä tarvitaan? Elämme maailmassa, jossa tuotteita ja palveluita on saatavilla rajattomasti, samaa tuotetta ja palvelua kymmeninä eri versioina. Asiakas tarvitsee tietoa tehdäkseen ostopäätöksen ja yrityksen on kyettävä tuottamaan relevanttia sisältöä palvellakseen asiakkaan tiedontarvetta ja erottuakseen. Miten se tehdään? Ytimen muodostaa fiksu sisältöstrategia, jonka tavoitteet = yhtiön strategiset tavoitteet.
Sisältöstrategian avulla tunnistamme strategiset painopisteet, joihin yritys voi vaikuttaa hyvin suunnitelluilla sisällöillä, vahvuudet, niiden arvon asiakkaille, tärkeimmät asiakasryhmät, yrityksen käytettävissä olevat resurssit sekä keinovalikoimat ja työkalut, joilla tehdään tuloksellista markkinointia ja viestintää.
Sisältöstrategia luo siis selkärangan tuloksellisille markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden suunnitelmille, joiden avulla laitetaan hihat heilumaan!
Haluatko olla yksi menestyjistä? Kerro tarpeistasi ja pyydä tarjous!
Lunawood Oy Ltd.
Nordic Business Report Oy
Matkailumedia Viroskooppi
Ruoka- ja ravintolamedia Toptaste Oy
Autokoulu Movia Oy