Konseptointi

Konsepti on ihmisen tapa yksinkertaistaa maailmaa. Viestinnän näkökulmasta se tarkoittaa esimerkiksi verkkopalvelun, uutiskirjeen, lehden isoa kuvaa, jonka avulla piirrämme eri kokonaisuuksien idean ja rungon. Pelkällä konseptilla ei kuitenkaan ole suurtakaan arvoa. Siksi tärkeä osa konseptointia onkin suunnitelma siitä, miten konsepti viestitään asiakkaille: millaisia sisältöjä, markkinointiviestinnän keinoja ja resursseja tähän työhön tarvitaan. Näin konseptista syntyy yritykselle arvokas ja asiakkaille helposti ymmärrettävä ja puhutteleva kokonaisuus.

Haluatko olla yksi menestyjistä? Kerro tarpeistasi ja pyydä tarjous!

Why not Vantaa (Commian oma kaupunkilehti)
Nordic Business Report Oy
Lunawood Oy Ltd.
Tieto Oyj
Mainostoimisto Kluu Oy
Siemens Financial Services Finland Oy
Paroc Owens Corning Oy
Vacuum Service Oy
Kotipalvelut Ykkönen Oy
Ravintola- ja ruokamedia Toptaste Oy

Copyright © 2020 Viestintätoimisto Commia | Tietosuojaseloste
Design: By Joan