ALD:lla meneillään olevan muutosprosessin myötä yritysasiakkaiden asiakaspalvelu sujuvoituu entisestään tulevan syksyn aikana.
Myyntijohtaja Daniela Kalpalan mukaan muutoksella pyritään lunastamaan parhaan mahdollisen asiakaspalvelun lupaus riippumatta siitä, missä kanavassa asiakkaat asioivat.
– Asiakaspalvelutilanteet ovat teknologiasta ja digitaaliuudesta huolimatta ihmiseltä ihmiselle -palvelua. Haluamme varmistaa, että palvelumme laatu on kaikissa asiakassegmenteissämme tasalaatuista ja uskomme, että muutoksen myötä henkilöstöllemme jää entistä enemmän aikaa asiakaskokemusta parantavalle ydintehtävälle eli asiakaspalvelulle.
Kalpalan mukaan ALD:lla on kuluvan vuoden aikana tunnistettu ja tarkennettu entisestään asiakassegmenttien erilaisia tarpeita. – Tämä työ on nyt tehty ja voimme sen tiimoilta tarjota jatkossa entistä selkeämpiä asiakassegmenttikohtaisia palvelusisältöjä. Se tarkoittaa, että asiakkaamme saavat meiltä juuri omiin tarpeisiinsa parhaiten soveltuvat palvelut. >>