Sisällöntuotanto

Lue tuore Toshibatec blogi

OLETKO HENKILÖSTÖSI TYÖHYVINVOINNIN JA ASIAKASKOKEMUKSEN PULSSILLA VAI TUIJOTATKO PERUUTUSPEILIIN?

Relevantti kysymys, jonka äärelle kannattaa pysähtyä nyt kun taloudessa puhaltavat myrskytuulet. Hyvä uutinen on se, että työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen on olemassa helppo ratkaisu, jonka avulla saat helposti ja nopeasti täsmätietoa päätöksenteon tueksi.

Poissa ovat ne ajat, jolloin henkilöstön työhyvinvointia tai asiakastyytyväisyyttä mitattiin kerran vuodessa toteutettavilla kyselyillä. Niille on toki paikkansa, mutta valitettavasti ne tarjoavat tilannekuvan, jonka näkövinkkeli on peruutuspeilissä. Menneestä on melko vaikea vetää oikeita johtopäätöksiä nykyhetkeen ja uskon, että jokainen yritysjohtaja, asiantuntija ja esimies on yhtä mieltä siitä, että liiketoiminnan ytimessä on reaaliaikainen, jatkuva mittaaminen. Vain siten saamme vastauksia kysymyksiin, miten meillä menee juuri nyt? Mikä on henkilöstön työhyvinvoinnin tila? Mitä mieltä asiakkaat olivat meistä tänään? Toimiko päivän tarjous? Miksei se toiminut?

SINÄ PÄÄTÄT MITÄ KYSYT
Jatkuvan mittaamisen perusajatus on, että yritys mittaa henkilöstön ja asiakkaiden spontaania tunnetta, joka kohdennetaan tiettyyn asiaan tai tilanteeseen. Se on luotettavin keino saada relevanttia tietoa, jolla pysytään henkilöstön ja asiakkaiden pulssilla. GetFeedback on uusi palautelaite, jonka pilvipohjaisen ratkaisun avulla ”hymiökysymysten” hallinnointi ja raporttien läpikäynti onnistuu 24/7 vaikka kotisohvalta. Kysymykset voi halutessaan räätälöidä jopa per laite, jolloin päästään pureutumaan tarkasti haluttuun asiaan.

MIKÄ MÄTTÄÄ MAANANTAISIN?
Palvelusta generoituvia raportteja voi seurata reaaliajassa, jolloin ne ovat oiva arjen työkalu johdolle ja esimiehille. Raportit ovat henkilöstöllekin arvokas tietolähde, joka voi avata portit rakentavalle tiimikeskustelulle. Yhdessä keskustellen on helpompi pohtia toimenpiteitä, joilla maanantain punaiset kiukkunaamat käännetään hymynaamoiksi. Se luo vankemman pohjan työhyvinvoinnin jatkuvalle kehittämiselle. Lue blogi loppuun tästä
Blogi on tuotettu yhteistyössä Commian sisällöntuotannon kanssa.

Copyright © 2020 Viestintätoimisto Commia | Tietosuojaseloste
Design: By Joan